Basketlinne + Top Floor + R&F + Pizza

Rotade runt i en garderob som inte var min och hittade två knälånga basketlinnen. Perfekt till jeanshorts! Det pinsamma var väl att jag inte har någon koll alls på basket och det var minst fem pers som nämnde något om spelaren o laget. Ha!
Rebecca & Fiona var.. typ minst TIO gånger bättre än vad jag trodde. Men om ni vill veta så kör jag med låga förväntningar på det mesta vilket för att jag blir positivt överraskad jämt och inte sådär jätteofta jättebesviken. OCH Fiona är ju så dödligt snygg!!! Sedan så träffade de verkligen rätt på sån musik jag vill dansa till hela tiden, ja såntdär tutututuut och dundunkndkndknd udnnnk. Lite major lazer pon de floor tototutututu och trummor ni vet. Sånt får mig att gå igång!
'
Och, det är ju kul att folk kallar mig pizzan for real. Eller Pirran.
Älskar att ha ett annat smeknamn än MARRE. Urk.
Måste ju leva upp till mitt namn. Pizzafrukost is the shit. Biffstekstallriken också.

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test