CHAZZZZZZZZZZ

jag lever!! Talamak är den bästa låten jag hört live. Hela konserten var så bra!! Ville inte hem från Köpenhamn, fett najs där. Har inte suttit vid datorn på typ fyra dagar. ÖH! Nu är det Big Brother och ikväll ska vi samlas ett gäng o hänga, det är folk som är här på recruitment days (folk som sökt in till skolan!), himla kul med nytt folk! Sjukt att det var ett år sedan jag var i samma sits; liten, nervös och prestationsångest. Och idag känner jag ungefär likadant men ett år äldre och lite visare hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Julia

Skulle du inte kunna förklara lite mer exakt vad du studerar? Är nyfiken! :D

2011-05-16 @ 21:48:23
URL: http://lifeofjulia.blogg.se/
Postat av: Amanda

Har följt din blogg ganska länge nu, i två/tre år ungefär. Riktigt kul att följa dig och att du har haft samma stil och tänk i alla år. Och även om du inte uppdaterar lika ofta så är du fortfarande lika bra!

2011-05-18 @ 17:42:23
URL: http://staymade.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test