skön grej

lägger bloggen åt sidan lite just nu. Tränar så ofta jag kan och så har jag deadline om en vecka på en himlans massa saker. Jag ska ha gjort så mycket jag har kunnat på min portfolio + lära mig wordpress (ovanför får ni ett litet smakprov på vad som komma skall), hittat på en interaktiv webkampanj och producerat 30 sekunders reklamfilm. Och lite till egentligen men jag är ju bara människa. Har ni mycket i skolan just nu? För ett år sedan hade jag sjukt mycket i skolan men då hade jag ju studenten och se framemot, sjukt vad tiden går...

Kommentarer
Postat av: vendela

Det gör inget! Jag tycker du är bäst ändå som jobbar så hårt i skolan och är coolast i världen samtidigt. Hoppas du inte stressar ihjäl dig!!!

Lycka till fina

2011-05-04 @ 19:24:28
URL: http://vigillarintedig.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test