just dawg it

Alltså kompisar jag har så himla mycket o berätta. Det händer saker hela tiden! Ångrar jättemycket att jag inte har hållt igång bloggandet, snart har jag liksom bott i London i över ett halvår nu.

Förra veckan var helt galen. Pizzadate med Haluk i onsdags, i torsdags var jag på Haw-Lins väldigt överhypade gallerigrej med tavlor av bla Andy Rementer och Nathalie Du Pasquier med André. Vi slank förbi Girls And Boys magazines release det var rätt okej, trevligt folk och så. I fredags hade Orney (min Londonbästis på bilden här) lite fredagsmys och så var vi ute och dansade som vanligt på EFES. Mötte upp Pontus där också. OCH i lördags så hade Haluk födelsedagsfest och då möttes vi upp på Market Place vid Oxford Street. Dansade sönder till det vanliga Drake och gamla rnb och hiphop godingar, nam.

Japp. Gud vad jag älskar London.
/ pizzan

Kommentarer
Postat av: Matilda

jag är så avundsjuk att jag avlider! vill också bo i london!! :)

2012-05-09 @ 20:43:10
URL: http://solskensdoft.blogg.se/
Postat av: Lisa

Du är ju så snygg!!!! OCH jag vill också flytta till London och ba mmhmm

2012-06-06 @ 17:43:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test