Lazy Oaf SS12

Kom på att jag inte alls har bloggat om Lazy Oaf's SS12 kollektion, som får mig att längta till sommaren ännu mer!
Den här kollektionen är självklart färgglad, väldigt mycket mönster och får mig att tänka på min barndom.
Det är så himla fint med miljöerna och sakerna omkring, älskar också stylingen. Tydligen hade fotografen en riktigt najs skosamling.. *avis*
tycker att modellerna är så himla söta, bara synd att de inte tog en bild på allihopa tillsammans, med risk för att det kan se för cheesy ut så tror jag det ändå hade varit så himla fint.
dessa två all over print skjortorna, andas lite Fresh Prince och mussehänderna t-shirten är mina tre favvisar! Det är jättekul att de verkligen har fått till fina nyckelplagg på killsidan, tycker faktiskt de är starkare än något tjejplagg. Är jättenöjd med min Nutty Shirt, snälla sommaren kom! Wooo!

/ maria.


Kommentarer
Postat av: Olivia

frukt-t-shirten, eller vad det är, Ååh!

2012-03-16 @ 14:59:06
Postat av: Zandra

Har planerat på att bli rik så att jag kan köpa ALLT. Seriöst, osdfjksdöfdsf

2012-03-17 @ 15:03:49
URL: http://fyrahundrafem.blogg.se/
Postat av: Saga

ÄLSKAR LAZY OAF! Har deras space-ryggsäck och hamburgerplånbok hah :D Sjukt fin ananaströja på 1:a bilden!

2012-03-23 @ 20:45:55
URL: http://strangebutbeau.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test