det finns så mycket fint där ute. *blir galen*

HTTP://MARIAPIZZERIA.TUMBLR.COM

Kommentarer
Postat av: camilla

Hej!

Har en liten fråga om lazy oafs t shirtar, är de stora i storlek? Jag har vanligen 38 och tänker nog ta och köpa en av deras manliga tshirtar, är m för litet?

2012-02-23 @ 00:25:03
Postat av: Therese

(är fett seg på det här med svar) men ah går på kv konstkola i göteborg, så sjukt bra ställe!

men måste ju säga att jag är sjukt avis på ditt liv, vad kommer det bli av dig liksom? citerar en kommentar jag lästa på en n.w.a video en gång -always keep it gangsta and not mainstream. sanna ord.

men du får lägga upp little marbles omslag sen va!

2012-02-25 @ 00:17:13
URL: http://dendrofobi.blogg.se/
Postat av: Sonya

Määh jag följer ju dig på instagram! Visste inte att du hade blogg haha. Heter ellensonyalouise på insta så vet du vem jag är..



Svar: Taaack vad glad jag blir! är avis på dig som bor i London. Vad gör du där förresten? Pluggar? Jobbar? :D

2012-02-25 @ 12:56:19
URL: http://sonyaf.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test