Torsdagen den 16onde februari.

Hej Kompisar! Det är jättekul att ni har hittat tillbaka hit så snabbt! :)
Idag åkte jag buss till jobbet som vanligt. Det tar ungefär 6 minuter och mitt jobb är på väg mot Angel.

såg en tant med en dalmatin som bajsade på trottoaren, men bussen åkte för snabbt.
Ser ni hur vårigt det ser ut att vara? Behövde inte ens vantar och kunde ha vårjacka idag!!!

Just nu är jag praktikant på Lazy Oaf's kontor.
Här skickas alla paket ifrån och webshopen och bloggandet tas också hands om här.
Vi är sex stycken + mig som hänger här.

Mitt skrivbord när det är många kortbeställningar
(blä så tråkigt men det måste ju göras!)

Idag packade vi iväg asmånga paket med tjocka tröjor och mössor och halsdukar för vi hade en flashsale igår på vintergrejer för att hoppas få mer tomma hyllor för de nya grejerna. Det var faktiskt TVÅ paket till Sverige! Aldrig hänt mig under de två månaderna jag har varit här och packat! Ha! Sedan fick jag jobba med pressboken, klippa och klistra in ur tidningar där Lazy Oaf har varit med och samla i en stor bok.


På lunchen gick jag och köpte min lunch-Cola och postade en massa vykort.
Var tvungen och köpa den här ELLE också. Asfin!
Har ni haft en bra torsdag? KRAM
p.s sorry för den dumma texten som inte vill vara på rätt plats? PALLA. fixar den sen.

Kommentarer
Postat av: felicia

jaa så roligt att läsa!! det verkar så fint och bra på ditt praktikställe! börjar också praktiksera nästa vecka, fast inte lika exotiskt ställe men ändå, roligt!!

2012-02-16 @ 19:15:02
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: Miranda

Åh vilken fin praktikplats du verkar ha och vilken sjukt fin stil du har! Ville bara säga det typ, haha.

2012-02-17 @ 19:58:31
URL: http://teenageboredom.blogg.se/
Postat av: Anonym

Heja Maria!

2012-02-19 @ 12:15:41
URL: http://www.sundaybrunch.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test