kötta på!

Frukostägg resulterar oftast i bra dagar, har jag märkt. Idag så har vi haft en slags förberedande presentation för vår moduleleader och en snäll tjej från CP + B. Var väldigt nervös imorse för det kändes så stressigt. Hatar att vara oförberedd inför presentationer!! Men det gick över förväntan bra och vi fick riktigt bra feedback. På tisdag är det final presentation och då ska ALLT vara klart. Nu är det bara att kötta på med wordpressen vi kodar och fylla på hemsidan samtidigt. Då ska ni få se vad jag har sysslat med den senaste månaden. Förresten så har jag bestämt att jag ska blogga mer om skolan, då det typ är mitt liv!

 

- IKVÄLL: Rebecca & Fiona!! Det blir kult. KRAM

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test