HEJ KOMPISAR!!!


Jag erkänner, hands up! JAG HAR VARIT SÅ SÄMST PÅ ATT BLOGGA. Och det är ju såklart för att det har varit så himla mycket. Det blev mindre och mindre när jag flyttade till Karlskrona för att börja plugga Digital Media på Hyper Island. Det gick ju asbra och sen så var det dags för praktik, och här är jag nu! I London!

Flyttade till London i november och har bytt praktikplats en gång. Allt rullar på och i juni är jag klar med skolan. Ja, hmm, det känns krångligt att pressa in allt som har hänt sen typ augusti 2010 (då jag flyttade) men jag ville bara berätta att nu kommer jag ta mig tid att skriva lite mer. Jag har så himla mycket att berätta, så himla många bilder att dela med mig av, det viktigaste av allt är att jag vill blogga mer! Det är så ju rätt skoj och så är det väldigt skönt att bara skriva av sig.

Sen har jag ju saknat er också. Hoppas ni har saknat mig också!

KRAM, maria.

P.s Designen ser ju ut sisådär.. knåpar på en ny!
OCH OM DET ÄR NÅGOT NI UNDRAR SÅ FRÅGA PÅ!!

Kommentarer
Postat av: felicia

ååh men gött!!! har väntat på att du ska komma tillbaka till blogglivet! haha. kan du inte berätta lite mer om hela london-grejen, vad du gör på praktiken och hur du bor och hur länge du ska vara där och blabla allting?

2012-02-08 @ 15:56:12
URL: http://tigerlilys.blogg.se/
Postat av: maria pizzeria svarar

FELICIA: Ja det ska jag fixa!! Berättar nog inte ALLTING men lite iaf ;) ;) hehe nä. Puss

2012-02-08 @ 16:08:31
URL: http://mariapizzeria.blogg.se/
Postat av: darya

sötaaaaaaa du

2012-02-08 @ 18:39:40
URL: http://missdarya.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0

Test